niedziela, 23 sierpnia 2020

mała impreza

Na istnienie Boga nie.a żadnych dowodów w przeciwieństwie do wirusa. To nie jest kwestia wiary tylko odpowiedzialności lub głupoty!rzeba być kretynem aby teraz robić wesela i narażać swoją rodzinę, a jeszcze większym aby na owe wesele iść. Ludzie poczekajcie ten rok - wyjdzie szczepionka i porobicie swoje wesela. Byłam na weselu miesiac temu i było super, można się było poczuć jak za normalnych czasów. Teraz ból d. Py tych co wesela nie mieli i panika że wirus, co to śmiertelność ma mniejsza niż zwykła grypa. Ludzie zacznijcie myśleć Nie pojmuję sensu robienia wesel. Beznadziejnie nudne popijawy i pląsy łysych wujków do disco polo. Dla mnie zaproszenie na wesele to kara i dopust boży. Mam ochotę wysłać kopertę, byle tylko nie musieć tam iść. Płacze i rozpacz, że nie można wesela zrobić, zdecydowanie przekraczają moją zdolność pojmowania. Tą parę nowożeńców trzeba w pierwszej kolejności skierować do psychologa żeby zrozumieli powag organizowania wesela. Stwierdzają ze goście zjadą się z całego kraju i z zagranicy więc proszę sobie wyobrazić jakie to jest niebezpieczeństwo zarażenia się wirusem. Widać ze dla nich jest najważniejsze wesele gdzie goście wesprą finansowo nowożeńców i to jest podejście młodych ludzi do bardzo poważnego tematu i później taki sam stosunek będą mieli do życia. Dla mnie mój ślub 15 lat temu to był koszmar. Wszystko na pokaz. Ludzi prawie nie znałam, teśćiowa spraszała wszystkich łącznie z kuzynami. Szkoda ze sie nie urodziłam 15 lat pózniej. Skromna mała uroczystość, a nie pokazówka dla rodzinyjeśli będą jakieś zakażenia po Jej weselu, to z całym szacunkiem, ale wszystkimi kosztami proszę tą Panią obciążyć; co do grosza. Zobaczymy jak będzie wówczas śpiewać... Zdrowia życzę.
Swoją drogą przy bieżącej statystyce to 20% tych ślubów za rok już będzie po rozwodzie! Byłam na weselu miesiac temu i było super, można się było poczuć jak za normalnych czasów. Teraz ból d. Py tych co wesela nie mieli i panika że wirus, co to śmiertelność ma mniejsza niż zwykła grypa. Ludzie zacznijcie myśleć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz