niedziela, 30 października 2016

wykonanie

Co do pomp to napisałam to, co zdążyłam wyczytać w necie. Może faktycznie należało by się pochylić nad tematem. Muszę najpierw przekonać męża do tego. Wiem tylko, że nie chce ekogrochu i butanu. Reszta do przemyślenia pod względem technicznym i finansowym.Jeśli nie ma wyjścia i nic więcej się nie da na danym terenie to zdecydowanie wybieram pompę wodną ale wodną.Co do ruły - cygara w ogrodzie to nie jest tak kolorowo jak on reklamujący firmę to prezentuje.Problem z przyłączem gazu to nie postawienie butli i już.Gdzie konserwacja, dzierżawa itp.koszta upozorowane prze gazownika.Każda pliszka swój ogonek chwali .Chcąc być wiarygodnym, proszę o wyliczenia/przykłady innych kosztów niż podałem, błędów w wyliczeniach. Interesuje mnie zwłaszcza koszt dzierżawy, konserwacji i "koszta upozorowane" przy własnym zbiorniku.postawicie to to w ogrodzie pamiętajcie ,że nie jest to prognostyk w oszczędzaniu i to na przyszłość.Jeśli jak temat niesie " problem z przyłączeniem gazu " występuje , to ten problem z takim ustrojstwem jest jeszcze bardziej złożony i oczywiście nie chodzi mi tu o oszczędności.Nie jestem orędownikiem takiego rozwiązania i jak pisałem wyżej wybrałbym bardziej intratne źródło PCW. Wyliczanki matematyczne nie mają nic wspólnego z rzeczywistością.Przestrzegam Państwa przed taką inwestycją. Znajomy znajomego i cierpi bo nijak nie może pozbyć się tego cygara ponieważ go nie dzierżawił.Nie powinien bo mam cie w ignorowanych ale odpowiem a co.Kontekst wypowiedzi o niedzierżawionej czyli zakupionej bańce z płynnym dotyczył trudności w niemożności jej sprzedaży.. natomiast cytat dotyczy problemów z jej dzierżawą.Wiem ,że masz problem ale nie przejaskrawiaj go od razu z czytaniem ze zrozumieniem.Tobie też się to przyda .Jak obiecałem nadal śledzę twe firmowe wpadki..EOTWypowiadasz na temat o którym nie masz zielonego pojęcia.
Zarzuciłeś mi kłamstwo i wprowadzanie w błąd forumowiczów.
Proszę ponownie o własne wyliczenia kosztów ogrzewania propanem z własnego zbiornika oraz o podanie kosztów "konserwacji, dzierżawy i kosztów upozorowanych" zbiornika zakupionego na własność.
Jeśli mnie przekonasz chętnie przyznam ci rację.
Nie masz także racji w przypadku odsprzedaży własnego zbiornika. Idę o zakład, że wystawiając go na Allegro znajdziesz kupca w 3 dni uzyskując ok. 60 - 70% ceny początkowej.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz